pierwszy wpis! yay!

To niesamowite jak można stęsknić się za blogowaniem jeśli ma się tę czynność uniemożliwioną przez kilka miesięcy. Szkoda tylko że przyszło mi pisać we wrogich warunkach nowego, nieznanego portalu, o którym nie wiem nic. Co to jest URL obrazka np.? (wiem to pewnie banalne, ale niestety moja artystyczna, ignorancka dusza nie ogarnia takich technicznych detali)… Pytań mam jeszcze miliard, jakby ktoś chciał pomóc to chętnie przyjmę i przyciągnę do siebie tę pomocną dłoń.

Nie sposób nadrobić tych kilku miesięcy wklejając wszystkie zaległe prace, których od marca uzbierało się bardzo, bardzo dużo. Jeśli ktoś z Was jest ciekawy co się u mnie scrpowego działo to zapraszam do mojej galerii na Flickr.com, gdzie na bieżąco wstawiałam wszystkie swoje prace.

Trochę się działo przez te kilka miesięcy, otrzymałam kilka ciekawych propozycji, udzieliłam kilku wywiadów i o wszystkim będę Was informować. Zacznę dzisiaj z tzw. „grubej rury”🙂

Na początku czerwca zostałam jedną z projektantek (uwaga, uwaga… niespodzianka) Prima Marketing🙂

Wraz z grupą fantastycznych scraperek z całego świata i dwójką „bratnich dusz” z Polski: Karolą (która jest w tym DT na etacie) i Finn, która jak ja jest w tym gronie debiutantką. Trzymajcie za mnie mocno kciuki żebym podołała temu jakże wymagającemu wyzwaniu.

Do zobaczenia wkrótce czytelnicy drodzy… niebawem powrócę, w nowej, zapewne z musu ukwieconej odsłonie🙂

16 komentarzy to “pierwszy wpis! yay!”

  1. url obrazka to chyba adres, pod którym się on znajduje w innej lokalizacji. tak przynajmniej zazwyczaj jest😉

  2. hm wiem cos o tym przenoszeniu sie z bloggera na wordpress, jesli gdzies utkniesz, daj znac moze bede w stanie pomoc🙂

  3. wow, ale nius na początek😉 ale należało Ci się.
    i dobrze, że znów można będzie pooglądać te cuda

  4. Aniu, wordpress nie taki straszny my od początku na word presie jeśli będę mogła to jakoś pomogę🙂 a tym czasem GRATULACJE !!! trzymam za Ciebie kciuki!

  5. serdecznie gratuluje🙂 wiem juz z bloga Karoli, która pierwsza obwiescila Polsce o tym wyroznieniu Waszej trójki, jestem pewna, ze tak utalentowane dziewczyny spisza się medal🙂 życze dużo dobrych wrażeń i kopalni pomysłów🙂

  6. Ha ja niecierpliwie czekam na tą primową AnnęMarię🙂

  7. nie wiem czy coś robię nie tak..albo nie umiem tu komentować, albo mi się nic nie pojawiło że jest moderowanie. Jak jest to sorry ahahaha

    i powtórzę

    jezdem obecna😀

  8. HURRRRAAAA!!! najlepsza wiadomosć w dniu dzisiejszym. Nareszcie :))))

  9. miło, że wznowiłaś bloga, Twoje prace są fantastyczne i zawsze miło na nie popatrzeć🙂 tutaj nawet komentować jest łatwo dzięki wtyczce z FB! super!🙂
    Powodzenia na nowym blogu :*

  10. Doczekanam🙂 Będę stałą bywalczynią!😀 Życzę powodzenia! :*

  11. Ogromne gratulacje!🙂

    Witaj na WordPress, docenisz jakość, a na razie bez paniki, wszystko co nowe trochę przeraża😉

  12. Ogromne gratulacje!!! Bardzo się cieszę, że wróciłaś🙂 z niecierpliwością czekam na kolejne, niezwykle inspirujące prace🙂

  13. i niech Ci się tu dobrze króluje :]

  14. Zaraz zmieniam Twój adres na wordpressowy, jest tu już tyle postów, muszę nadrobić zaległości.
    Powodzenia w ujarzmianiu nowego!
    Asia

Skomentuj

