small packages

I made a simple calendar for my little boy yesteday. It’s full of little packages filled with candy. The idea is from Pinterest.

 

11 Komentarzy to “small packages”

  1. Mmmm, biel i czerwień! Świetny jest!:)

  2. pięknie to wygląda 🙂 cudny!!!

  3. no, kurza stopa! Że też ja nie mam takich zdolności! No ze wszystkiego można zrobić taki kalendarz a ja totalne beztalencie!
    ech …

  4. piękny jest! i ja mam ten pomysł u siebie w inspiracjach juz jakieś 2-3 lata 🙂 super że go zrobiłaś!!! tylko nie zastanawiałam się, nad tym, że musiałabym moim dziewczynom zawiesić na każdym spinaczu po po 2 paczuszki:)

  5. Nikogo nie interesuje co jest w środku???!!! Mnie baaardzo…

  6. Superbe, très bonne idée bravo.
    MAPY

  7. Maaatko, skąd ty bierzesz energię do ciągłego tworzenia? Cudo kolejne.

  8. Oh my gosh Anna Maria…I just love this project!!!

Dodaj komentarz