>zaległy bożonarodzeniowy…

>

Koooooooooooocham to zdjęcie🙂 Zrobiłam je Jasiowi kiedy przygotowywaliśmy ozdoby choinkowe do powieszenia… Święta minęły, minął Nowy Rok a ulubione zdjęcie nie zostało oscrapowane! No musiałam po prostu znaleźć czas na tego scrapa. Wymiękły mi M-Asochistki, wymiękły moje ukochane Jaszko-Nulki, wzięłam się za liftowanie sama🙂 Bazę pod layout zaczerpnęłam ze sprawdzonego źródła – z pracy Chelseavn
Wiem, wiem, wiem – trochę „wieś” hahahhahah, ale mam usprawiedliwienie – poniosło mnie, zauroczyły mnie te bajecznie kolorowe lampki, których się tak mozolnie nawycinałam🙂 Jak to Gulka kochana dobrze zaobserwowała – taki trochę Wielkanocny wyszedł :)Ale dobrze, a co tam – „że święta” to musi być biało-czerwono? albo czerwono-zielono? a kto tak powiedział?🙂 podoba mi się ten mały odpust, a co! I śnieżynki od Enczy w końcu wykorzystałam! i bradsa który ma już trzy lata🙂 no bajer jest… :***

Skomentuj

