free your mind!

Uwolnij myśli, oczyść stół, przygotuj dłonie… oddychaj…

ADIN… odsuń od stołu karton wielkości TV wypełniony kwiatami…

DWA… wyjmij pudło z papierami ILS

TRI… zrelaksuj się i poczuj lato…

To moja terapia, to jest oczyszczenie… nic niepotrzebnego, nic skomplikowanego, tylko plaża, stopy, typografia, kółka, taśma i farba – wracamy do korzeni.

papier ILS z kolekcji ‚Mint’ i mnóstwo „śmieciowych” rzeczy i fontów, m.in. Prima Marketing (turkusowy i granatowy)

Na blogu I {lowe} SCRAP zagości dziś oficjalnie lato i wszystko co się z tematem lata kojarzy naszemu DT. Zapraszamy Was do tworzenia „letnich” prac i wysyłania ich do nas, macie cały miesiąc!

——————————————————————————————————————————————————————-

A na deser jedno z najwspanialszych zdjęć jakie ostatnio widziałam:

 THIS IS PARIS

Tak niesztampowo pokazanego Paryża chyba jeszcze nie widziałam… klimat miasta czuję nawet tutaj, w środku lasu, w samym centrum Europy. Kocham praktycznie WSZYSTKIE zdjęcia które publikuje Theo Gosselin, podziwiam umiejętność wynajdywania przeróżnych, pięknych zakątków wypełnionych cudownym światłem, łatwość „łapania chwili” i ten bumelancki klimat. Chciałam ‚uprawiać’ taką fotografię, o takiej marzę, taką podziwiam, ale takiej też – się boję. Może kiedyś, na razie… podziwiam.

Paryż… Paryż również dlatego, że mieszka tam teraz jedna z najbliższych mi na świecie osób, która dokładnie 11 dni temu urodziła jedną z najpiękniejszych na świecie istot… a mnie tam przy nich nie ma… ale już niedługo się spotkamy i będziemy wspólnie patrzeć na dachy…  takie jak na tym zdjęciu.

3 komentarzy to “free your mind!”

  1. czetyrie…uf otwieram oczy i …nareszcie :p cudny :*

  2. Pięknie jak zawsze – cała AM :*

  3. Praca świetna!
    A zdjęcie rewelacja, bardzo się cieszę, że „trafiłam” na Twojego bloga:-)

Skomentuj

