>cisza, spokój, oczekiwanie…

>

Wyciszania ciąg dalszy – nie mogę się rozstać z tym zdjęciem, samo oscrapowywanie go łagodzi moje nerwy :)Oczekując wiosny, a przynajmniej pierwszych przebiśniegów, poszaleję jeszcze pewnie z tym foto🙂 W nadchodzącym miesiącu będę wyciszać się w takich oto chłodnych pastelach, nadchodzi kit ILS – marzec 2010!

Pomysł na tę pracę znalazłam na flickerze w cudownie kreatywnej galerii Grrlscrap – ta dziewczyna jest w stanie wyczarować, wymalować cuda w iście bałaganiarskim stylu. Akurat w tej pracy już sam papier nasuwał styl całości (baza była malowana przez Gaelle – chyba🙂, ale wszystkie dodatki nie zepsuły natury doskonałego kartonu.



Moje inspiracje na marzec są nieodłącznie związane z kolekcją Lavender Emotions i świętami wielkanocnymi🙂 Wszystko utrzymane w chłodnych barwach „lavenderów” – szczerze mówiąc panicznie boję się prac wielkanocnych w tradycyjnych zieleniach rzeżuchy i żółcieniach żonkili, bo kojarzą mi się z tandetą puchowych kurczaków i plastikowych baranków w sztucznie wyrośniętej pszenicy. Uciekając od tego koszmaru znalazłam inspiracje świąteczne w „moich” kolorach:

Skomentuj

