>list do nieba…

>
„Do you hear me, I’m talking to you, across the water across the deep blue ocean, under the open sky, oh my…”

Natchnienie na ten kolor przyniosły mi właśnie te słowa z piosenki „Lucky”, która mnie ostatnio przemiło prześladuje. NIEBIESKI – to kolejny kolor w monochromatycznej zabawie art-piaskownicy; na piaskownicowym blogu najlepiej widać, że niebieski „nie jedno ma imię”🙂

acha widzicie ten maleńki napis LOVE? – takie właśnie cudne bradsy-literki kupiłam sobie podczas zlotu na stoisku CraftShopu!



Mój „niebieski” jest mocno wypłowiały🙂, pełen rozbielonych błękitów; Ki pięknie opisała tę pracę jako „list do nieba”; na zdjęciu znów moje dwie slicznoty: Nata i jej córeńka Zuzia widziane obiektywem taty Macieja :*

6 komentarzy to “>list do nieba…”

  1. >piękny jest, naprawdę delikatny.. a takie bradsy tyż mam :))

  2. >i jeszcze chciałam powiedzieć że Twoje scrapy tak mnie natychają że aż mnie boli że nie mogę scrapować😦 tak się cieszę że mogłam je zmacać osobustycznie…🙂

  3. >cudowny, delikatny i tworczy scrap!mnie, jak Gulke, tak natycha, ze az boli i nie ma sie ochoty scrapowac, bo i tak ci do kostek (albo i do kolan) nie siegniemy ;)) jestes babko de best!

  4. >Aniu, śliczny, anielski skrap! Ja już Ci mówiłam, że jesteś moim skrapowym guru, prawda?:)

  5. >niebiansko piekny…..

Skomentuj

